پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:کوروش,رضوانی,ایل,احساس,, توسط عــلــی چراغیان |

سردیارون با افتخار تقدیم میکند

http://pic4up.ir/images/d33gbjnu2f154vmewkhu.jpg

ایل  احساس پدیده از بزرگان موسیقی بویراحمد :

آهنگساز : دکتر امید قبادی

شاعر: استاد فریدون داوری

با صدای : کوروش رضوانی

 

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

کوروش رضوانی ـــ ایل احساس


بزودی آلبوم از سردیارون



نظرات شما عزیزان:

سیما
ساعت1:51---13 خرداد 1393
سلام خیلی از ترانه ایل احساس لذت بردم من یه دختر اذری زبانم وبه همه ی اقوام ایرانی احترام خاصی قائلم .اگه امکان داره متن گویش محلی رو برام بفرستید منتظرم

بهاره
ساعت2:24---18 اسفند 1392
كوروش رضواني فر بختیاری نیست،بويراحمديه(ياسوج)همشهريمه.

صادق
ساعت23:36---17 اسفند 1391
عالی
خوننده ی فوق العاده ی بویراحمدی
نمرش بیسته 20


حسین
ساعت11:23---1 اسفند 1391
محشره بخدا کورش رضوانی فر محشره
اسامی البومهاش ومرکز خریدش رابرام ایمیل کنید.توراخدا


رضا
ساعت5:36---12 مرداد 1391
بد بد بد بد بد بد بد بد بد بد بد بد بد بد بد بد بد خاک تو سرتون یک بار بیشتر پخش نمی شه

احسان شهبازی
ساعت16:02---1 بهمن 1390
با سلام
با دیدن سایت سردیارون اول شوکه شدم ولی بعد از گشتن تو سایت کلی لذت بردم و فهمیدم که این سایت با بقیه سایتا فرق داره
من چندین ساله که از وطنم مسجدسلیمان دورم
وقتی توی سایتتون چرخیدم یه لحظه فک کردم تو مسجدسلیمانم
دم همتون گرم
فقط خواهش می کنم سایتو ولش نکنید و مدام آپدیتش کنید
زنده باشید وسربلند


یوسف موگویی
ساعت0:48---27 دی 1390
با درود به همه بختیاری ها، هرجای دنیا که هستند.

با دانلود و گوش دادن به این موسیقی های قشنگ زندگی می کنم.

قربون همتون


یاسر نیکنام
ساعت19:58---22 دی 1390
سلام دوستان عزیز
از سایتتون لذت بردم
اما یه چیز عجیب و ناراحت کننده باید بگم
اینکه چرا حتی یک عکس هم از استاد اسفنیار رنجبری توی این نت وجود نداره؟؟؟چرا من هر چی می گردم آهنگی واسه دانلود پیدا نمی کنم؟؟؟.اینقدر گشتم اما فقط تونستم آهنگ بنالوم رو پیدا کنم هر چند هرچی دنبال متنش گشتم پیدا نکردم. آخه من یاسوجیم و بعضی کلماتشو نمی فهمم.شما رو به خدا اگه عکس یا آهنگی از ایشون دارید بهم بدید.من عاشق صداشم.

به وبلاگ موسیقی من تشریف بیارید و اگه مایل به تبادل لینک بودین به من بگید.ممنونم ازتون.



رضا
ساعت21:18---11 دی 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.